Home LIFESTYLE Evadarea de weekend: relaxare pe o plaja pustie

Evadarea de weekend: relaxare pe o plaja pustie

written by Denisa Sima M. July 26, 2016
plaja pustie

Nu sunt iubitoare de cort aproape deloc dar vineri seara ma plimbam prin Decathlon cu prietenul meu cautand unul micut, pentru doua persoane. Sacul de dormit l-am imprumutat, izoprenul la fel. De ce? Pentru ca oricat de mult imi place agitatia, linistea pe care o ofera o plaja pustie este odihna de care ai nevoie din cand in cand. Sase oameni, doua masini si o ora tarzie: acestea au fost ingredientele unui weekend departe de tumultul citadin si chiar de boxele rasunatoare ale statiunilor romanesti.

Pe plaja Durankulak am mai fost si vara trecuta insa am prins o zi frumoasa si una mai putin. Mancasem multa mancare cu nisip si am resimtit din plin lipsa unui dus cald. Nu stiu ce anume m-a facut sa imi doresc sa merg si anul acesta insa la ora 00:30 sambata dimineata stateam cu un ghiozdan in spate si cu un cort in mana pe o plaja pustie in asteptarea lui Eugen care mai cara ceva de la masina. Ne-am luat un cort care se monteaza foarte repede asa ca ne-am instalat in cateva minute. Pana la ora 3:30 am facut un foc, am ascultat muzica si am stat la vorba dupa care eu m-am bagat la somn.

La ora 7:45 eram deja trezita de aerul insuportabil de cald din cort asa ca am iesit afara. Am intins un prosop pe plaja, m-am scaldat in cremele cu protectie solara mare si m-am asezat la plaja. Toata ziua ne-am petrecut-o ba in apa, ba pe nisip. Baietii au instalat si un soi de paravan pentru soare pentru ca aveam nevoie si de putina umbra in timp ce noi, fetele, am lenevit la soare cat a fost ziua de lunga. In jurul orei 3 au mai aparut cativa localniti si vreo 2 masini romanesti, semn ca plaja noastra pustie se populeaza usor – usor.

Spre seara am inceput sa adunam lemne de foc iar baietii au mers pe jos pana la granita la un magazin pentru a completa proviziile care ne lipsesc. Intre timp eu am adormit o ora si mi-am refacut fortele pentru a sta pana mai tarziu. Totusi, dupa cateva glumite si 2-3 conserve grupul s-a risipit repede. Nu era trecut cu mult de ora 00:00 cand ne-am bagat toti la somn.

A, da! In aceeasi seara am primit si un mesaj din partea unor colege prin care ma anuntau in legatura cu rezultatele admiterii mele la master. Am fost fericita sa aflu ca am intrat unde am vrut si chiar pe un loc finantat. Pe de alta parte, in aceeasi seara durerea mea de masea (nesemnificativa pana atunci) se amplificase si mai tare si aproape ca nu ma lasa sa dorm. Norocul meu ca ma gandesc la ce se poate intampla rau cand plec de acasa si am tot timpul pastile pentru dureri la mine. Am luat un ketorol si am dormit bine pana la 7:30 dimineata. De data asta durerea se amplificase atat de tare incat asteptam cu nerabdare sa plecam spre casa.

Concluzia acestui weekend este ca o plaja pustie este solutia perfecta pentru acele momente cand simtiti nevoia sa evadati. Nu aveti dusuri calde si nici toalete de niciun fel, nu aveti magazine in imediata apropiere, izoprenul s-ar putea sa fie mai tare decat patul unei camere de hotel, caldura de dimineata va trezeste mai devreme decat va asteptati iar mancarea trebuie tinuta intr-o lada frigorifica bine bagata in pamant. Cu toate acestea lipsa semnalului de la telefon, a boxelor date la maxim si a multimii care cauta un loc de plaja sunt argumentele care ma determina sa aleg uneori o plaja pustie in detrimentul unei statiuni ca Vama Veche unde parca totul se schimba in ceva comercial.

Daca si voi cunoasteti astfel de plaje, va invit sa le mentionati in sectiunea de comentarii!

plaja pustie plaja pustie plaja pustie plaja pustie plaja pustie plaja pustie plaja pustie